משלוחים

הגדרת המשלוחים בצורה נכונה הינה חשובה לצורך תיאום ציפיות עם הלקוח בכל הקשור למחיר הכולל ולמועד האספקה של המוצרים.

 

* חשוב לדעת – בעמוד עגלת הקניות מופיע ללקוח רק את הכתוב בכותרת המשלוח ובמחיר, ולא את מה שנמצא תחת תיאור המשלוח.

עמוד הגדרות משלוח – 

בעמוד הגדרות משלוח מופיעים כל סוגי המשלוחים הקיימים בחנותכם, ודרך עמוד זה מנהלים את אפשרויות המשלוח השונות. כדי להגיע לכמוד הגדרות משלוח יש:

  • לוודא שאתם מחוברים למערכת
  • להכנס דרך לוח הבקרה לעסק אל לשונית הגדרות
  • ללחוץ על לשונית משלוח

 

שאלות נפוצות

בעמוד הגדרות משלוח:

  • ללחוץ על – הוספת שיטת משלוח
  • לבחור מהחלון הנגלל את סוג המשלוח הרצוי:
    • ״עלות קבועה״ – מחיר קבוע למשלוח לאזור מוגדר
    • ״איסוף עצמי״ – על ידי הלקוח מהחנות עצמה
    • ״משלוח חינם״ – נפתח רק בהזמנה מעל מחיר שמגדירים
  • לאחר הבחירה ללחוץ על – ״הוספת סוג משלוח״
 
  • לאחר מכן לשים את העכבר על שיטת המשלוח החדשה וללחוץ על – ״עריכה״

 

  • לאפיין את המשלוח לפי הצורך:
    • להזין את כותרת המשלוח כפי שתרצו שתוצג ללקוח
    • להזין את המחיר למשלוח (מספר בשקלים בלבד)
    • במקרה של משלוח חינם – להזין את מינימום הזמנה לפני משלוח חינם (מספר בשקלים בלבד)

  • כמות סוגי המשלוחים המומלצת היא עד 5, אחרת זה עשוי לבלבל את הלקוח בעמוד עגלת הקניות. 
  • מומלץ שתהיה אפשרות לאיסוף עצמי.
  • מומלץ שתהיה אפשרות למשלוח חינם בקנייה מעל סכום מסויים כתמריץ לקניית מספר רב של מוצרים.
  • מומלץ לוודא כיסוי כל אזורי החלוקה הרלוונטים וכתיבתם בצורה ברורה ונוחה.
  • מומלץ להוסיף מועד הגעה אם הוא ביום ספציפי בשבוע.

משלוח במחיר קבוע הוא שיטת משלוח סטנדרטית המוגדרת לאזור חלוקה מסויים ובמחיר מסויים.

ניתן להגדיר מספר משלוחים במחיר קבוע אם מעוניינים לתמחר אחרת משלוח לאזורים שונים.

הלקוח רואה רק את הכתוב בכותרת ובמחיר המשלוח, נדרש להזין רק בשדות אלו את האינפורמציה.

משלוח באיסוף עצמי הוא חינמי למעט מקרים חריגים, שכן הלקוח מגיע לבית העסק לאסוף את המוצרים. 

מומלץ לכתוב אותו כך – איסוף עצמי מ״שם העסק/מיקום העסק״. 

הלקוח רואה רק את הכתוב בכותרת ובמחיר המשלוח, נדרש להזין רק בשדות אלו את האינפורמציה.

משלוח חינם המותנה בקנייה מעל סכום מסוים, מאפשר להגדיל את סכום הקנייה ולקבל הטבה של משלוח חינם. 

מומלץ לחשב את עלות המשלוח של העסק לפי האזור, ולפיו להחליט איך לאפיין משלוח חינם. 

אם צורת משלוח זו כדאית רק בסכומים גדולים מאוד (מעל 600), לא מומלץ להוסיף שיטה זאת כלל.

הסכום המינימלי שממנו משלוח זה מופיע ללקוח, ניתן להגדרה בשדה המתאים לאחר לחיצה על עריכת המשלוח.

שאלות ותשובות נוספות

לאחר מעבר על סעיפי הגדרות החנות, מומלץ לעבור ללשונית ״רשתות חברתיות״.

שם חשוב להוסיף את הקישורים לדף הפייסבוק ולדף האינסטגרם שלכם.

  • אם הוגדר משלוח חינם בקנייה מעל סכום מסויים והוא לא מופיע, ייתכן שהסכום הכולל בסל הקניות אינו מספיק בכדי שהוא יופעל. 
  • יתכן שבטעות נכבה סטטוס המשלוח הרלוונטי. ניתן להפעילו שוב בקלות על ידי לחיצה נוספת על מתג הסטטוס, ולוודא שהוא ירוק.