ניהול הזמנות

ממשק ניהול ההזמנות לעסקים המוכרים בטריפו מאפשר לצפות בכל ההזמנות שבוצעו מהעסק ולנהל אותן בקלות. ניתן לסמן הזמנות בתגיות וסטטוסים שונים המקלים על ניהול העבודה והמשלוחים.

בכל הזמנה המתקבלת ניתן לשלוח הודעה מהירה לוואטסאפ של הלקוחה ולהיות איתו בקשר ישיר ומהיר לתיאום התשלום ואספקת ההזמנה, דבר המקל מאוד על המוכרים באתר.

עוד לא מוכרים בטריפו? לחצו כאן פרטים נוספים על פתיחת חנות קלה ומהירה .

שאלות נפוצות

בכל פעם שלקוח מבצע הזמנה מהמוצרים שלכם – נשלחים אליכם: אימייל, הודעת SMS, והודעת וואטסאפ עם פרטי ההזמנה. אם תרצו לעדכן את פרטי ההתקשרות תוכלו לעשות זאת מעמוד הפרופיל האישי.

לנוחיותכם, מצורפים להודעות אלו לינק להתקשרות מהירה עם הוואטסאפ של הלקוח המזמין. לשם ניתן לשלוח ישירות בקשה לתשלום (בחנויות ללא מסוף סליקה מחובר), ולתאם את המשלוח.

כל ההזמנות מהחנות שלכם מרוכזות ומנוהלות מעמוד ניהול הזמנות שנמצא בלוח הבקרה של העסק. ניתן להגיע אליו מלשונית ניהול הזמנות לאחר התחברות למשתמש העסקי שלכם.

לשונית הזמנות - טריפו

הודעה על כל הזמנה חדשה נשלחת למוכרים של טריפו במייל ובהודעת SMS ובוואטסאפ ומכילה את גם את פרטי ההתקשרות. כדי לצפות בהזמנות מהחנות יש לבצע התחברות למשתמש העסקי שלכם ומשם לעבור לעמוד ההזמנות על ידי כניסה ללוח הבקרה של העסק ומשם לחיצה על הזמנות.

 

לשונית הזמנות - טריפו

בעמוד ניהול הזמנות מוצגות כל ההזמנות שנוצרו בחנות, הן מסודרות לפי מועד ההזמנה (החדשות ביותר יופיעו למעלה).
בעמוד ניתן לראות בצורה נוחה ואינטואיטיבית את כל ההזמנות עם הפרטים החשובים בכל הזמנה, ליצור קשר ישירות עם הלקוח על ידי לחצן מעבר לשיחת וואטסאפ, ולשנות את סטטוס ההזמנה: נשלחה/שולמה/הושלמה.

מסך ניהול הזמנות - טריפו

כדי לצפות בשאר פרטי הזמנה, ניתן ללחוץ על ״לחצו לפרטים״   

חשוב מאוד ליצור קשר עם לקוח סמוך ככל שניתן למועד ביצוע ההזמנה. היחס האישי והזריז מוסיף המון לחווית הקנייה של הלקוח ומגדיל את הסיכוי שיחזור לקנות אצלכם וימליץ עליכם לחבריו.

הדרך המומלצת ליצירת קשר ראשוני עם לקוח היא על ידי שליחת הודעת וואטסאפ באמצעות שימוש בלינק הנשלח אליכם כחלק מההודעה על קבלת ההזמנה, או על ידי לחיצה על לחצן שיחת וואטסאפ בעמוד ניהול הזמנות או בפרטי ההזמנה עצמה.

לינק מהודעת הוואטסאפ הנשלחת בכל הזמנה:

לינק מעמוד ניהול הזמנות:

 

כל הזמנה המתקבלת נמצאת בסטטוס ״בטיפול״ בכדי שנוכל להבדיל בינה לבין הזמנות שהושלמו.

טיפול בהזמנה יכול להיות תהליך עם מספר חלקים וניתן לסמנם וכך להבין מה השלב הספיציפי בו נמצאת ההזמנה, זהו רישום שנועד לעזור לכם ואינו משפיע על ההודעות שהלקוח יקבל:

לאחר שנתקבל תשלום עבור ההזמנה נסמן אותה בסטטוס ״שולם״.
לאחר שנשלחה ההזמנה ועברה לחברת השליחויות נסמן אותה בסטטוס ״נשלח״.

לאחר שההזמנה הגיעה אל הלקוח נסמן את ההזמנה בסטטוס ״הושלם״ ובכך נסיים את התהליך עם הזמנה זו.

רק לאחר העברה לסטטוס ״הושלם״ הלקוח יקבל הודעה על כך שההזמנה הושלמה והוא מוזמן להשאיר חוות דעת על ההזמנה.

חוות דעת על המוצרים בחנות שלנו הן חשובות מאוד לדירוג בתוך טריפו, לחיזוק ה-SEO ולקידום האורגני שלכם ניתן להעמיק בנושאים החשובים האלו במאמר שלנו על קידום אורגני באקדמיה של טריפו.

סימון שההזמנה הושלמה 

כדי לשנות את סטטוס ההזמנה יש להיכנס דרך “לוח הבקרה” ללשונית “הזמנות”.

לאחר מכן, לחצו על מספר ההזמנה, כדי לעבור למסך פירוט ההזמנה על ידי לחיצה על “לחצו לפרטים”.

במסך פירוט ההזמנה ניתן לערוך את סטטוס ההזמנה ל”בוטל” וללחוץ על “עדכון”, סטטוס ההזמנה יתחלף ל”בוטל”.

שאלות נוספות

יכולות להיות מספר סיבות:

  • וודאו שאתם מחוברים למשתמש העסקי.
  • אם אתם מחוברים למשתמש וכשאתם לוחצים על לשונית הגדרות אתם קופצים למסך הכניסה (כמו בתמונה), תוכלו פשוט לבצע ניקוי קאש לדפדפן שלכם או להכנס למשתמש מדפדפן במוד אינקוגניטו.

בטח שניתן.
ניתן לעדכן שוב את סטטוס ההזמנה מ”בוטל” ל”בטיפול”.

יש לזכור שברגע שסטטוס ההזמנה השתנה הלקוח מקבל התראה על כך למייל.

לכן, אם שיניתם בטעות את סטטוס ההזמנה ל”בוטל” אך עדיין בכוונתכם להוציא את ההזמנה יש לעדכן בהקדם את הלקוח כדי למנוע אי הבנות.

הלקוח מקבל מייל אוטומטי בנוגע להזמנה במקרים הבאים:

  • כשההזמנה נשלחת לראשונה לעסק
  • כשסטטוס ההזמנה משתנה ל”הושלם”
  • כשסטטוס ההזמנה משתנה ל”בוטל”

לכל הזמנה ניתן להוסיף הערה לעצמכם, שרק אתם תראו.

כדי להוסיף הערה למעקב יש להיכנס תחילה דרך “לוח הבקרה” ללשונית “הזמנות”.

לאחר מכן, לחצו על האייקון או על מספר ההזמנה, כדי לעבור למסך פירוט ההזמנה.

במסך פירוט ההזמנה ניתן להכניס תחת “הערות להזמנה” (למטה משמאל) הערות לעצמכם.

לאחר מכן, ניתן להזין בתיבת הטקסט את ההערה וללחוץ על שליחה, ההערה תופיע מעל תיבת הטקסט.

* חשוב – ברירת המחדל בהערות להזמנה היא שליחת הערה ללקוח, במידה ואתם רק מעוניינים להוסיף הערה למעקב שלכם יש לבחור תחילה באפשרות “הערה פרטית”.