ניהול הזמנות

שאלות נפוצות

בכל פעם שלקוח שולח בקשה להזמנה חדשה – מתקבלת התראה למייל שלכם שהוזן בהרשמה, אם יש ספק מה המייל תמיד תוכלו לעדכן אותו במסך “עריכת משתמש” בלוח הבקרה.

במייל יופיעו כל פרטי ההזמנה, כולל פרטי התקשרות עם הלקוח.

בנוסף, ניתן לראות את כל ההזמנות הנוכחיות ב”לוח הבקרה” של העסק בלשונית “הזמנות”.

ניהול הזמנות

  • כדי לצפות בהזמנות הנוכחיות יש להיכנס ל”לוח הבקרה” ולאחר מכן ללחוץ על לשונית “הזמנות”

הזמנות

במסך זה אפשר לראות את כל ריכוז ההזמנות עם פרטים כלליים כמו סכום ההזמנה, סטטוס, תאריך ועוד.

כדי לצפות בפירוט בהזמנה יש ללחוץ על האייקון צפיה בהזמנה  או על מספר ההזמנה, משם עוברים למסך פירוט ההזמנה שנראה כך:

במסך זה אפשר לצפות בכל פרטי ההזמנה, פרטי יצירת הקשר, לשלוח מייל ישירות ללקוח או לחילופין לעבור לשיחת וואטסאפ עם הלקוח בלחיצת כפתור.

אפשר ליצור קשר עם הלקוח במספר דרכים:

  • מעבר מהיר לשיחת וואטסאפ
  • שליחת הערה למייל של הלקוח
  • שיחת טלפון

תחילה, יש להיכנס למסך פירוט ההזמנה, אליו ניתן להגיע דרך “לוח הבקרה” ומשם להיכנס ללשונית “הזמנות”.

הזמנות

כדי לצפות בפירוט בהזמנה יש ללחוץ על האייקון או על מספר ההזמנה, משם עוברים למסך פירוט ההזמנה.

ממסך זה ניתן לבצע את כל ההתקשרות עם הלקוח, בצורה הבאה:

לאחר שההזמנה הושלמה יש להיכנס דרך “לוח הבקרה” ללשונית “הזמנות”.

לאחר מכן, לחצו על האייקון או על מספר ההזמנה, כדי לעבור למסך פירוט ההזמנה.

במסך פירוט ההזמנה ניתן לערוך את סטטוס ההזמנה ל”הושלם” וללחוץ על “עדכון”, סטטוס ההזמנה יתחלף ל”הושלם”.

כדי לשנות את סטטוס ההזמנה יש להיכנס דרך “לוח הבקרה” ללשונית “הזמנות”.

לאחר מכן, לחצו על האייקון או על מספר ההזמנה, כדי לעבור למסך פירוט ההזמנה.

במסך פירוט ההזמנה ניתן לערוך את סטטוס ההזמנה ל”בוטל” וללחוץ על “עדכון”, סטטוס ההזמנה יתחלף ל”בוטל”.

לא ניתן לשנות את הסטטוס להזמנה שבוטלה, אך כמובן שניתן לצפות בכל פרטי ההזמנה.

יש לזכור שברגע שסטטוס ההזמנה השתנה הלקוח מקבל התראה על כך למייל.

לכן, אם שיניתם בטעות את סטטוס ההזמנה ל”בוטל” אך עדיין בכוונתכם להוציא את ההזמנה יש לעדכן בהקדם את הלקוח.

במידה וחשוב לכם שההזמנה תעודכן לסטטוס אחר באתר Treepo – ניתן לשלוח בקשה ישירות לשירות הלקוחות של Treepo במייל/בוואטסאפ ונוכל לעדכן אותה בשבילכם, יש לזכור שבכל עדכון הלקוח יקבל התראה על העדכון.

הלקוח מקבל מייל אוטומטי הנוגע להזמנה במקרים הבאים:

  • כשההזמנה נשלחת לראשונה לעסק
  • כשסטטוס ההזמנה משתנה ל”הושלם”
  • כשסטטוס ההזמנה משתנה ל”בוטל”

לכל הזמנה ניתן להוסיף הערה לעצמכם, שרק אתם תראו.

כדי להוסיף הערה למעקב יש להיכנס תחילה דרך “לוח הבקרה” ללשונית “הזמנות”.

לאחר מכן, לחצו על האייקון או על מספר ההזמנה, כדי לעבור למסך פירוט ההזמנה.

במסך פירוט ההזמנה ניתן להכניס תחת “הערות להזמנה” (למטה משמאל) הערות לעצמכם בצורה הבאה:

לאחר מכן, ניתן להזין בתיבת הטקסט את ההערה וללחוץ על שליחה, ההערה תופיע מעל תיבת הטקסט.

* חשוב – ברירת המחדל בהערות להזמנה היא שליחת הערה ללקוח, במידה ואתם רק מעוניינים להוסיף הערה למעקב שלכם יש לבחור תחילה באפשרות “הערה פרטית”.

שאלות ותשובות נוספות

לאחר מעבר על סעיפי הגדרות החנות, מומלץ לעבור ללשונית ״רשתות חברתיות״.

שם חשוב להוסיף את הקישורים לדף הפייסבוק ולדף האינסטגרם שלכם.

  • אם הוגדר משלוח חינם בקנייה מעל סכום מסויים והוא לא מופיע, ייתכן שהסכום הכולל בסל הקניות אינו מספיק בכדי שהוא יופעל. 
  • יתכן שבטעות נכבה סטטוס המשלוח הרלוונטי. ניתן להפעילו שוב בקלות על ידי לחיצה נוספת על מתג הסטטוס, ולוודא שהוא ירוק.