עיצוב החנות - הגדרות ואפיון

מומלץ להגדיר את כל סעיפי הגדרות החנות מלמעלה למטה. כך תוודאו שהצגתם ללקוח את כל האינפורמציה הרלוונטית להמשיך לקנייה בחנות שלכם.

הגעה להגדרות החנות – וודאו כי אתם מחוברים למערכת, מלוח הבקרה היכנסו ללשונית הגדרות החנות. 

שמירת השינויים – לאחר כל שינוי בהגדרות נדרש ללחוץ על שמירת שינויים.

 

שאלות נפוצות

  • דרך הגדרות החנות – לחץ על “בקר בעמוד החנות שלך”.
  • דרך לוח הבקרה לעסק לחץ על “צפייה בחנות שלי”. 
  • אם ביצעתם שינויים נוספים שתרצו לבדוק, ניתן לרענן את דף החנות.

 

  • בכל שלב ניתן לעדכן את תמונות רקע ולוגו דרך הגדרות החנות. 
  • תמונת הלוגו מופיעה בחזית החנות שלכם באתר ונמצאת גם עם כל קישור לחנות שלכם, בוואטסאפ וברשתות החברתיות (כדי לעדכן את התמונה המופיעה בקישורים עברו לעזרה בקידום ופרסום).
  • תמונת הרקע מופיעה מאחורי תמונת הלוגו, והיא משרה את האווירה בחנות, לכן חשוב למצוא תמונה באיכות טובה המשרה אווירה מתאימה למוצרים.

אנחנו דואגים לפרטיות שלכם. בחנות מוצגים רק שם החנות, הסלוגן והכתובת (אם אתם מעוניינים להזין אותה). את שאר הפרטים (שם, טלפון ומייל) אנחנו צריכים כדי לאמת שהחנות אמיתית ועונה להגדרות של המוכרים באתר.

״סלוגן״ העסק מופיע בחזית החנות, ונמצא עם כל קישור לחנות שלכם, בוואטסאפ וברשתות החברתיות. חשוב שהמשפט יתמצת את מהות החנות והמוצרים בה. מומלץ לשמור את הסלוגן קצר, לא יותר מ- 10 מילים. את סיפורו האישי של העסק ניתן להזין בשורת “אודות” (הנמצאת בתחתית עמוד הגדרות החנות).

מסמנים את צורות התשלום המקובלות בעסק, ואלו יופיעו ללקוחות שלכם בחנות.

מסמנים את אזורי המשלוח אליהם אתם מגיעים. כל אזור מסומן יופיע בעמוד החנות שלכם. אם אתם עושים משלוחים לכל הארץ, יופיע אייקון מיוחד למשלוח לכל הארץ ויבליט את החנות שלכם ללקוחות.

 

 

כאן נדרש למלא: מה סכום/כמות המינימום לביצוע הזמנה (אם יש), משלוח חינם בקנייה מעל סכום מסויים (אם החלטתם לעשות כך), והערות לביטול הזמנה (אם יש כאלו).
לדוגמא – מינימום להזמנה – 100 שח, משלוח חינם בקנייה מעל 400 שח.

לקוחות מתעניינים בעסק ומאיפה הוא בא, מגיעים לעמוד זה כדי להבין מי עומד מאחורי החנות. מומלץ לספר את הסיפור האותנטי שלכם, ולהראות להם מי נמצא מאחורי דפי האינטרנט, מאיפה באתם, ולמה כדאי להם לקנות מכם.

לאחר מעבר על סעיפי הגדרות החנות, מומלץ לעבור ללשונית ״רשתות חברתיות״.

שם חשוב להוסיף את הקישורים לדף הפייסבוק ולדף האינסטגרם שלכם.

וודאו שאתם מחוברים למערכת, ולחצו על לשונית ״רשתות חברתיות״ המופיעה לאחר הכניסה להגדרות החנות. מלאו את הקישור לעמוד הפייסבוק ולעמוד האינסטגרם שלכם.

קישור לרשתות חברתיות מוסיף להרגשת הבטחון של הלקוח. חלק מהלקוחות יגיעו לעמודי הרשתות החברתיות של העסק שלכם דרך החנות. הרגשת הביטחון שלהם במותג שלהם תגדל והם יחזרו לחנות לבצע רכישה.

היסודות של החנות שלכם עומדים! עכשיו נותר לאפיין משלוחים ולאחר מכן להעלות מוצרים!