הוספה וניהול מוצר מורכב

מהו מוצר מורכב?

מוצר המכיל מספר מרכיבים או וריאציות לאותו מוצר בסיס. לדוגמא, דבש אקליפטוס ב (250 גרם, 500 גרם, ו-1 קילו) גדלים שונים יכול להיות מוצר בודד של דבש אקליפטוס, אבל עם וריאציות מידה שונות. מוצר מורכב תופס מקום של מוצר בודד בחנות, ויאפשר לכם לנהל חנות אסתטית יותר, ולהעניק חווית לקוחה טובה משמעותית.

 

הוספת מוצר מורכב או הפיכת מוצר קיים למוצר מורכב זה תהליך פשוט ונוח בפלטפורמה של טריפו. כדי שיהיה אפילו יותר ברור, כתבנו עבורכם מדריך מפורט ומלא בתמונות והמחשות.

ככל שנשקיע במוצר שיהיה אינטואיטיבי ללקוח ונפשט את הוריאציות של המוצרים עבורו, גדל הסיכוי שהוא יבצע רכישה בחנות.

מומלץ מאוד להעלות מוצרים מורכבים מהמחשב ולא מהפלאפון לטובת נוחות המשתמש.

הוספת מוצר מורכב – זהה להוספת מוצר פשוט

וודאו שאתם מחוברים למערכת.

  • מלוח הבקרה של החנות לחצו על לשונית מוצרים.
  • עתה נפתח חלון ניהול כל המוצרים שלי – לחצו על ״הוספת מוצר חדש״.

  • לאחר הלחיצה יפתח דף הוספת מוצר חדש. 
  • נדרש למלא את הפרטים וללחוץ על כפתור – ״לחצו ליצירת המוצר״.

 

  • עתה נפתח דף עריכת המוצר. 
  • נתחיל בשינוי סוג המוצר ממוצר פשוט למוצר מורכב (כמו בתמונה).

 

  • לאחר השינוי שדות המחיר יעלמו – זה משום שלכל וריאציה ניתן להזין מחיר שונה.
  • נמשיך למטה עד שנגיע לשדה של מוצר מורכב (שדה זה לא מופיע אלא אם לא נשנה את סוג המוצר למוצר מורכב).
  • נלחץ על הכפתור – ״לחצו להוספת תכונה״, וכעת תופיע אפשרות להזין את התכונה החדשה למוצר.

 

  • נזין את כותרת התכונה תחת השדה ״תכונה״, למשל: תכולה או גודל
  • לדוגמא, אם יש 3 וריאציות של גודל למוצר, נזין תחת תכונה את הכותרת ״גודל״, ותחת ערכים את הוריאציות שנרצה שיופיעו במוצר למשל קטן, בינוני וגדול.את הערכים (הוריאציות) השונות לתכונה בשדה ״ערכים״. 
  • ניתן להוסיף מספר תכונות שונות לאותו המוצר (כמו צבע או טעם) – אך חשוב לשים לב שלא יוצרים תכונות רבות מדי, זה עלול לבלבל את הלקוחות ולפגוע בחווית הקנייה.
  • לאחר הוספת כל הערכים לתכונות שלנו, נשמור את התכונה.

 

  • עתה נפתח וריאציה לכל אחד מהערכים שהזנו. כמו בדוגמא, נערוך וריאציה של המוצר לגודל קטן, לגודל בינוני, ולגודל גדול – משם נוכל לערוך אותן בהתאם.
    • נשנה את השדה מהוספת וריאציה חדשה ל-יצירת וריאציות מכל הסוגים.
    • ונלחץ על הכפתור ״לחצו ליצירת וריאציה״.
    • נלחץ “OK” – ועכשיו יופיעו כל סוגי הוריאציות השונות ונוכל להתחיל לערוך.

 

  • לבחירת וריאציה שתפתח כברירת מחדל במוצר (מומלץ), ניתן לשנות את השדה של ברירת מחדל.

 

  • עכשיו נוכל לערוך כל אחת מהוריאציות:
    • מחיר ומחיר מבצע לוריאציה.
    • סטטוס מלאי של הוריאציה הנוכחית (למשל, אם נגמר המוצר בבינוני אבל כן יש קטן וגדול).
    • נוכל להוסיף תמונה לוריאציה הנוכחית והיא תחליף את התמונה הראשית (לקריאה נוספת על חשיבות התמונות ניתן להכנס למאמר באקדמיה של טריפו).

    • נוכל להוסיף תיאור לוריאציה הנוכחית שיופיע בנוסף לתיאור המוצר.

 

  • לאחר עדכון כל הוריאציות חשוב מאוד לשמור בשני הכפתורים הכתומים
    • קודם נשמור את הוריאציות על ידי הכפתור – ״שמירת הוריאציות למוצר״.
    • לאחר מכן נשמור את המוצר כולו על ידי הכפתור – ״שמור מוצר״.
זהו – יש לכם מוצר מורכב, המכיל וריאציות שונות עם מחיר, תיאור (ממליצים לקרוא את המאמר שכתבנו על איך לכתוב תיאור נכון למוצר), ותמונה שונים לכל תכונה.
חשוב לזכור לא להכניס יותר מידי גרסאות, אנחנו ממליצים על לא יותר מ-5 (וגם איתן חשוב להבין מה אינטואיטיבי ללקוח ומה עשוי לבלבל אותו). 
דוגמאות לתכונות מוצרים נפוצות ומוצלחות הן: גודל, תכולה, צבע, טעם, זן מסוים, מארז עם תוספת אחת או שתיים.
0
    סל הקניות שלי
    העגלה שלך ריקה
      הפעלת קופון